Gullmynter: Forskjell mellom sideversjoner
Ingen redigeringsforklaring |
|||
Linje 14: | Linje 14: | ||
Etter hvert som en verden blir eldre, kan kostnaden på gullmynter bli redusert av spilledelsen. Noen verdener starter med billigere pris på gullmynter. | Etter hvert som en verden blir eldre, kan kostnaden på gullmynter bli redusert av spilledelsen. Noen verdener starter med billigere pris på gullmynter. | ||
[[File: | [[File:Gullmynter.png|500px|center|thumb|link=|Et eksempel på hvordan akademiet ser ut med gullmynter.]] |
Sideversjonen fra 27. nov. 2012 kl. 01:11
Gullmyntsystemet er en av to mulige innstillinger som blir brukt på verdener. Den andre muligheten er pakkesystemet.
Gullmyntsystemet
Det er tre krav som du er nødt til å bli møtt før du kan produsere en adelsmann.
1. Du trenger nok gårdsplass - adelsmenn krever 100 gårdsplasser for å kunne produseres.
2. Du er nødt til å ha nok lagra gullmynter. Disse lager du i akademiet og en normalt kostnad for dem er 28000 30000 25000. Den første adelsmannen du produserer krever 1 gullmynt, den andre 2 osv. Dette betyr at etter at du har produsert din tredje adelsmann har du totalt preget 6 gullmynter (1 + 2 + 3 = 6).
3. Du trenger nok ressurser til å produsere en adelsmann: 40000 50000 50000.
Etter hvert som en verden blir eldre, kan kostnaden på gullmynter bli redusert av spilledelsen. Noen verdener starter med billigere pris på gullmynter.