Gullmynter: Forskjell mellom sideversjoner

Fra Tribalwars Wiki NO
Til navigasjon
 
(5 mellomliggende revisjoner av samme bruker vises ikke)
Linje 4: Linje 4:


Det er tre krav som du er nødt til å bli møtt før du kan produsere en adelsmann.  
Det er tre krav som du er nødt til å bli møtt før du kan produsere en adelsmann.  


1. Du trenger nok gårdsplass - [[Adelsmann|adelsmenn]] krever 100 gårdsplasser for å kunne produseres.
1. Du trenger nok gårdsplass - [[Adelsmann|adelsmenn]] krever 100 gårdsplasser for å kunne produseres.


2. Du er nødt til å ha nok lagra gullmynter. Disse lager du i [[akademi|akademiet]] og en normalt kostnad for dem er {{res|28000|30000|25000}}. Den første adelsmannen du produserer krever 1 gullmynt, den andre 2 osv. Dette betyr at etter at du har produsert din tredje adelsmann har du totalt preget 6 gullmynter (1 + 2 + 3 = 6).
2. Du er nødt til å ha nok lagra gullmynter. Disse lager du i [[akademi|akademiet]] og en normal kostnad for de er {{res|28000|30000|25000}}. Den første adelsmannen du produserer krever 1 gullmynt, den andre 2 osv. Dette betyr at etter at du har produsert din tredje adelsmann har du preget totalt 6 gullmynter (1 + 2 + 3 = 6).
 
3. Du trenger nok ressurser til å produsere en adelsmann: {{res|40000 |50000|50000}}.


3. You need enough resources to train the nobleman: {{res|40000 |50000|50000}}.


As worlds progress the cost of gold coins normally is reduced by the game management team. However, some worlds do launch with reduced costs.
Etter hvert som en verden blir eldre, kan kostnaden på gullmynter bli redusert av CM (Community Manager). Noen verdener derimot starter kanskje med billigere pris på gullmynter.


[[File:coin_system_example.png|500px|center|thumb|link=|Et eksempel på hvordan akademiet ser ut med gullmynter.]]
[[File:Gullmynter.png|500px|center|thumb|link=|Et eksempel på hvordan akademiet ser ut med gullmynter.]]

Siste sideversjon per 9. des. 2013 kl. 00:39

Gullmyntsystemet er en av to mulige innstillinger som blir brukt på verdener. Den andre muligheten er pakkesystemet.

Gullmyntsystemet

Det er tre krav som du er nødt til å bli møtt før du kan produsere en adelsmann.


1. Du trenger nok gårdsplass - adelsmenn krever 100 gårdsplasser for å kunne produseres.

2. Du er nødt til å ha nok lagra gullmynter. Disse lager du i akademiet og en normal kostnad for de er Tre: 28000 Leire: 30000 Jern: 25000. Den første adelsmannen du produserer krever 1 gullmynt, den andre 2 osv. Dette betyr at etter at du har produsert din tredje adelsmann har du preget totalt 6 gullmynter (1 + 2 + 3 = 6).

3. Du trenger nok ressurser til å produsere en adelsmann: Tre: 40000 Leire: 50000 Jern: 50000.


Etter hvert som en verden blir eldre, kan kostnaden på gullmynter bli redusert av CM (Community Manager). Noen verdener derimot starter kanskje med billigere pris på gullmynter.

Et eksempel på hvordan akademiet ser ut med gullmynter.