Adelsmann: Forskjell mellom sideversjoner
Til navigasjon
Ingen redigeringsforklaring |
Ingen redigeringsforklaring |
||
Linje 4: | Linje 4: | ||
[[Fil:Snob.png|left]] Adelsmannen vil redusere lojaliteten i din fiendes landsbyer. Når landsbyens lojalitet faller under 0, vil den bli overtatt av deg. Kostnadene for en adelsmann øker ved hver erobret landsby og for enhver adelsmann som er tilgjengelig eller i produksjon..<br /><br /> | [[Fil:Snob.png|left]] Adelsmannen vil redusere lojaliteten i din fiendes landsbyer. Når landsbyens lojalitet faller under 0, vil den bli overtatt av deg. Kostnadene for en adelsmann øker ved hver erobret landsby og for enhver adelsmann som er tilgjengelig eller i produksjon..<br /><br /> | ||
[ | [[Enhetsoversikt|Tilbake til Enhetsoversikten]] | ||
|} | |} | ||
Sideversjonen fra 19. nov. 2010 kl. 19:35
AdelsmannAdelsmannen vil redusere lojaliteten i din fiendes landsbyer. Når landsbyens lojalitet faller under 0, vil den bli overtatt av deg. Kostnadene for en adelsmann øker ved hver erobret landsby og for enhver adelsmann som er tilgjengelig eller i produksjon.. |
Pris pr. enhet | Befolkning | Hastighet | Frakt av bytte |
---|---|---|---|
40.000 50.000 50.000 | 100 | 35 minutter pr. felt | 0 |
Offensiv styrke | 30 |
Generelt forsvar | 100 |
Kavaleriforsvar | 50 |
Forsvar bueskytter | 100 |
Krav for å forske på enheten |
---|
Akademi (Nivå 1), Hovedkvarter (Nivå 20), Smie (Nivå 20), Markedsplass (Nivå 10) |