Bygg adelsmann: Forskjell mellom sideversjoner

Fra Tribalwars Wiki NO
Til navigasjon
Ingen redigeringsforklaring
Ingen redigeringsforklaring
 
(Én mellomliggende versjon av en annen bruker er ikke vist)
Linje 10: Linje 10:
Prisen for en gullmynt er [[Fil:holz.png]]28.000 [[Fil:lehm.png]]30.000 [[Fil:eisen.png]]25.000 <br /><br />
Prisen for en gullmynt er [[Fil:holz.png]]28.000 [[Fil:lehm.png]]30.000 [[Fil:eisen.png]]25.000 <br /><br />


Dette er 1 av 2 mulige systemer på våre verdener. [[Pakkesystemet]] er det andre systemet vi bruker. <br /><br />


[http://wiki.tribalwars.no.com/wiki/Erobre_landsbyer Tilbake til Erobre landsbyer]
[[Erobre_landsbyer | Tilbake til Erobre landsbyer]]
|}
|}

Siste sideversjon per 3. mai 2011 kl. 00:39

Bygg adelsmann


For å kunne bygge en adelsmann er du nødt til å oppfylle visse kriterier. Disse kriteriene innebærer at du skal ha hovedkvarter nivå 20, smie nivå 20 og markedsplass nivå 10. Deretter er du nødt til å ha nok ressurser og gårdsplass.

Antall adelsmenn du kan lage, avhenger av hvor mange gullmynter du har. Du kan prege gullmynter i akademiet. Den første adelsmannen vil bare koste 1 gullmynt. Den andre adelsmannen vil koste 2 mer. Dette betyr at to stykker totalt koster 3 gullmynter. (Den tredje vil koste 3 mer, og totalt vil den tredje adelsmannen derfor koste 6 gullmynter) Gullmynter blir aldri brukt opp eller mistet, selv om en adelsmann dør eller du vinner en landsby. Gullmynter er uavhengige av en landsby og kan ikke sendes. Dette betyr at når du produserer 10 gullmynter i landsby A, kan du ikke bruke disse til å bygge adelsmenn i landsby B (når forutsetningene for å bygge er til stede).

Gullmyntene er kun en betaling for at du skal få plass til en adelsmann. Selve adelsmannen må du selv alltid bygge og betale for. Prisen for denne er konstant.

Prisen for en gullmynt er Holz.png28.000 Lehm.png30.000 Eisen.png25.000

Dette er 1 av 2 mulige systemer på våre verdener. Pakkesystemet er det andre systemet vi bruker.

Tilbake til Erobre landsbyer