Milits: Forskjell mellom sideversjoner

Fra Tribalwars Wiki NO
Til navigasjon
Ingen redigeringsforklaring
Ingen redigeringsforklaring
Linje 1: Linje 1:
Milits er en [[enhet]] som ble introdusert i versjon 7.0. Enheten er ment å være et forsvar for landsbyen og kan kun rekrutteres når spilleren bare eier en [[landsby]]. Du kan rekruttere 20 milits per gårdsnivå, men kan maksimalt ha opptil 300 enheter ([[Gård]] nivå 15).  
Milits er en [[Enhetsoversikt|enhet]] som ble introdusert i versjon 7.0. Enheten er ment å være et forsvar for landsbyen og kan kun rekrutteres når spilleren bare eier en [[landsby]]. Du kan rekruttere 20 milits per gårdsnivå, men kan maksimalt ha opptil 300 enheter ([[Gård]] nivå 15).  


Etter aktivering vil enheten være aktiv 6 timer i strekk, men samtidig vil ressursproduksjonen i landsbyen redusert med 50%. Du kan etablere en ny "bølge" med milits 6 timer etter du har aktivert den første, uavhengig om de første ble drept eller ikke. For å etablere milits må du henvende deg til gården din.
Etter aktivering vil enheten være aktiv 6 timer i strekk, men samtidig vil ressursproduksjonen i landsbyen redusert med 50%. Du kan etablere en ny "bølge" med milits 6 timer etter du har aktivert den første, uavhengig om de første ble drept eller ikke. For å etablere milits må du henvende deg til gården din.


[[Fil:Last_ned_(1).png]]
[[Fil:Last_ned_(1).png]]

Sideversjonen fra 31. des. 2010 kl. 14:21

Milits er en enhet som ble introdusert i versjon 7.0. Enheten er ment å være et forsvar for landsbyen og kan kun rekrutteres når spilleren bare eier en landsby. Du kan rekruttere 20 milits per gårdsnivå, men kan maksimalt ha opptil 300 enheter (Gård nivå 15).

Etter aktivering vil enheten være aktiv 6 timer i strekk, men samtidig vil ressursproduksjonen i landsbyen redusert med 50%. Du kan etablere en ny "bølge" med milits 6 timer etter du har aktivert den første, uavhengig om de første ble drept eller ikke. For å etablere milits må du henvende deg til gården din.

Last ned (1).png