Innstillinger
|
Hastighet
|
2
|
Enhetshastighet
|
0.5
|
Riv bygninger
|
Aktiv
|
Moral
|
Inaktiv
|
Gårdregel
|
Inaktiv
|
Grunnforsvar
|
20
|
Fakegrense
|
Inaktiv
|
Forskningssystem
|
Forenklet forskning
|
Kirke
|
Inaktiv
|
Medaljer
|
Aktiv
|
Automatisk voksende barbarlandsbyer
|
Aktiv (opp til 2000 poeng)
|
Bonuslandsbyer
|
Forbedrede bonuslandsbyer
|
Angrefrist for angrep
|
10 Minutter
|
Angrefrist for handel
|
5 Minutter
|
Nattbonus
|
00:00 - 08:00
|
Angrepsbeskyttelse for nybegynnere
|
3 dager
|
Maks. forhold angriper : forsvarer
|
20 : 1 i de første 60 dagene
|
Enheter
|
Bueskytterere
|
Aktiv
|
Speidersystem
|
Speideren kan se tropper, bygninger, ressurser og fremmede enheter.
|
Paladin
|
Aktiv, med våpen
|
Adelsmann
|
Økende priser for adelsmenn
|
Gullmynter
|
Billig gjenoppbygging av adelsmenn
|
Inaktiv
|
Maksimal rekkevidde for adelsmann
|
150 felt
|
Synkende lojalitet pga. angrep med adelsmann
|
20-35
|
Lojalitetsøkning per time
|
2
|
Konfiguration
|
|
Medlemsgrense per stamme
|
25
|
Rangeringsliste over beseirede motstandere
|
Aktiv, avhengig av poeng
|
Kontovakt
|
Aktiv
|
Begrensning ved permanent kontovakt
|
Aktiv, ved mer enn 60 dagers kontovakt i løpet av de siste 120 dagene
|
Frihandel
|
Aktiv, tidsbegrensning basert på starten til den individuelle spilleren
|
Kartsystem
|
800x800 kontinent
|
Ny kartgrafikk
|
Ja
|
Himmelretningsvalg
|
Aktiv
|
Kontoadministrator
|
Aktiv
|
Stammekrig
|
Aktiv
|
Milits
|
Aktiv
|
Startdato
|
23.11.11
|
Versjon
|
12463 8.0
|
Vinnerkrav
|
En stamme må beholde 12 unike hemmeligheter i 48 timer.
|