Gullmynter: Forskjell mellom sideversjoner

Fra Tribalwars Wiki NO
Til navigasjon
Ingen redigeringsforklaring
Linje 14: Linje 14:
Etter hvert som en verden blir eldre, kan kostnaden på gullmynter bli redusert av spilledelsen. Noen verdener starter med billigere pris på gullmynter.
Etter hvert som en verden blir eldre, kan kostnaden på gullmynter bli redusert av spilledelsen. Noen verdener starter med billigere pris på gullmynter.


[[File:coin_system_example.png|500px|center|thumb|link=|Et eksempel på hvordan akademiet ser ut med gullmynter.]]
[[File:Gullmynter.png|500px|center|thumb|link=|Et eksempel på hvordan akademiet ser ut med gullmynter.]]

Sideversjonen fra 27. nov. 2012 kl. 01:11

Gullmyntsystemet er en av to mulige innstillinger som blir brukt på verdener. Den andre muligheten er pakkesystemet.

Gullmyntsystemet

Det er tre krav som du er nødt til å bli møtt før du kan produsere en adelsmann.

1. Du trenger nok gårdsplass - adelsmenn krever 100 gårdsplasser for å kunne produseres.

2. Du er nødt til å ha nok lagra gullmynter. Disse lager du i akademiet og en normalt kostnad for dem er Tre: 28000 Leire: 30000 Jern: 25000. Den første adelsmannen du produserer krever 1 gullmynt, den andre 2 osv. Dette betyr at etter at du har produsert din tredje adelsmann har du totalt preget 6 gullmynter (1 + 2 + 3 = 6).

3. Du trenger nok ressurser til å produsere en adelsmann: Tre: 40000 Leire: 50000 Jern: 50000.


Etter hvert som en verden blir eldre, kan kostnaden på gullmynter bli redusert av spilledelsen. Noen verdener starter med billigere pris på gullmynter.

Et eksempel på hvordan akademiet ser ut med gullmynter.