Pakkesystemet: Forskjell mellom sideversjoner

Fra Tribalwars Wiki NO
Til navigasjon
Ingen redigeringsforklaring
Ingen redigeringsforklaring
Linje 13: Linje 13:
På de fleste verdener med pakkesystem øker antall pakker per adelsmann med en pakke per adelsmann produsert. Men, på noen verdener vil du oppdage at vi operer med '''”faste priser”''', dvs at hver adelsmann koster én pakke.<br /><br/>
På de fleste verdener med pakkesystem øker antall pakker per adelsmann med en pakke per adelsmann produsert. Men, på noen verdener vil du oppdage at vi operer med '''”faste priser”''', dvs at hver adelsmann koster én pakke.<br /><br/>


[[Erobre_landsbyer | Tilbake til Erobre landsbyer]]
[[File:package_system_example.png|500px|center|thumb|link=|Et eksempel på hvordan akademiet ser ut ved bruk av pakker]]
|}
|}

Sideversjonen fra 27. nov. 2012 kl. 01:08

Pakkesystemet er en av to mulige innstillinger som blir brukt på verdene for å kunne produsere adelsmenn. Det andre systemet er basert på gullmynter.

Informasjon om pakkesystemet


Dette er kriteriene som må oppfylles før man kan begynne å lage adelsmenn.

1. Du trenger nok plass i gården – adelsmenn trenger 100 innbyggerplasser for å kunne bli bygget.
2. Du trenger nok pakker. Pakker kan bli kjøpt med ressurser og lagres i akademiet. En pakke koster vanligvis Holz.png28.000 Lehm.png30.000 Eisen.png25.000
3. Du trenger høyt nok nivå på akademiet. Antall adelsmenn du kan utdanne er basert på antall nivåer du har på akademiene. For hvert nivå i akademiet kan du ha en adelsmann eller ha overtatt en by. På verdener med pakkesystemet vil du kunne oppgradere akademiene til maksimalt nivå, altså tre nivåer.

På de fleste verdener med pakkesystem øker antall pakker per adelsmann med en pakke per adelsmann produsert. Men, på noen verdener vil du oppdage at vi operer med ”faste priser”, dvs at hver adelsmann koster én pakke.

Et eksempel på hvordan akademiet ser ut ved bruk av pakker