Adelsmann: Forskjell mellom sideversjoner
Til navigasjon
Ingen redigeringsforklaring |
Ingen redigeringsforklaring |
||
Linje 13: | Linje 13: | ||
|def_cav=50 | |def_cav=50 | ||
|def_archer=100 | |def_archer=100 | ||
|requirements=[[Akademi]] (nivå 1), [[Hovedkvarter]] (nivå 20), [[Smie]] (nivå 20), [[Marked]] (nivå 10) | |requirements=[[Akademi]] (nivå 1), [[Hovedkvarter]] (nivå 20), [[Smie]] (nivå 20), [[Marked|markedsplass]] (nivå 10) | ||
|requirements_shown=yes | |requirements_shown=yes | ||
|costs= | |costs= |
Sideversjonen fra 15. mar. 2014 kl. 19:05
En adelsmann vil redusere lojaliteten i en landsby, når den blir 0 eller lavere har du fått deg en ny by.
Pris per enhet | Befolkning | Hastighet | Bærekapasitet |
---|---|---|---|
40000 50000 50000 | 100 | 35 minutter per felt | 0 |
Forskning
På verdener med enkel forskning aktivert:
Angrepsstyrke | 30 |
Generelt forsvar | 100 |
Kavaleriforsvar | 50 |
Forsvar bueskytter | 100 |
Forskningspris: |
Hint
- Dersom du taper en adelsmann på verdener med pakker, vil du få muligheten til å produsere en ny adelsmann litt billigere.
- Taper du en adelsmann på verdener med gullmynter, trenger du ikke lage nye gullmynter til den adelsmannen. Den vil bli plassert i din oversikt over hvor mange adelsmenn du kan utdanne.
- Avstanden en adelsmann kan gå sier noe om hvor langt du kan sende en adelsmann på tur. Jo lengre avstand, jo lengre unna kan du sende dem.