Adelsmann: Forskjell mellom sideversjoner

Fra Tribalwars Wiki NO
Til navigasjon
Ingen redigeringsforklaring
Ingen redigeringsforklaring
Linje 13: Linje 13:
|def_cav=50
|def_cav=50
|def_archer=100
|def_archer=100
|requirements=[[Akademi]] (nivå 1), [[Hovedkvarter]] (nivå 20), [[Smie]] (nivå 20), [[Marked|markedsplass]] (nivå 10)
|requirements=[[Akademi]] (nivå 1), [[Hovedkvarter]] (nivå 20), [[Smie]] (nivå 20), [[Markedsplass|marked]] (nivå 10)
|requirements_shown=yes
|requirements_shown=yes
|costs= 
|costs= 

Sideversjonen fra 15. mar. 2014 kl. 19:06

Adelsmann

En adelsmann vil redusere lojaliteten i en landsby, når den blir 0 eller lavere har du fått deg en ny by.

Pris per enhet Befolkning Hastighet Bærekapasitet
Tre: 40000 Leire: 50000 Jern: 50000 Pop.png 100 35 minutter per felt 0

Forskning

Krav: Akademi (nivå 1), Hovedkvarter (nivå 20), Smie (nivå 20), marked (nivå 10)


På verdener med enkel forskning aktivert:


AngrepsstyrkeAtt.png 30
Generelt forsvarDef.png 100
KavaleriforsvarDef cav.png 50
Forsvar bueskytterDef archer.png 100
Forskningspris: 


Hint

  • Dersom du taper en adelsmann på verdener med pakker, vil du få muligheten til å produsere en ny adelsmann litt billigere.
  • Taper du en adelsmann på verdener med gullmynter, trenger du ikke lage nye gullmynter til den adelsmannen. Den vil bli plassert i din oversikt over hvor mange adelsmenn du kan utdanne.
  • Avstanden en adelsmann kan gå sier noe om hvor langt du kan sende en adelsmann på tur. Jo lengre avstand, jo lengre unna kan du sende dem.