Adelsmann: Forskjell mellom sideversjoner

Fra Tribalwars Wiki NO
Til navigasjon
Ingen redigeringsforklaring
Ingen redigeringsforklaring
 
(Én mellomliggende revisjon av samme bruker vises ikke)
Linje 13: Linje 13:
|def_cav=50
|def_cav=50
|def_archer=100
|def_archer=100
|requirements=[[Akademi]] (nivå 1), [[Hovedkvarter]] (nivå 20), [[Smie]] (nivå 20), [[Markedsplass|marked]] (nivå 10)
|requirements=[[Akademi]] (nivå 1), [[Hovedkvarter]] (nivå 20), [[Smie]] (nivå 20), [[Markedsplass|Marked]] (nivå 10)
|requirements_shown=yes
|requirements_shown=yes
|costs= 
|costs= 
Linje 19: Linje 19:




== Hint ==
== Annet ==


*På de fleste verdener med pakker vil antall pakker per adelsmenn øke per adelsmann som blir produsert. På noen verdener igjen vil du oppleve at det brukes "faste priser", dvs at hver adelsmann koster èn pakke.
* Dersom du taper en adelsmann på verdener med pakker, vil du få muligheten til å produsere en ny adelsmann litt billigere.
* Dersom du taper en adelsmann på verdener med pakker, vil du få muligheten til å produsere en ny adelsmann litt billigere.
* Taper du en adelsmann på verdener med gullmynter, trenger du ikke lage nye gullmynter til den adelsmannen. Den vil bli plassert i din oversikt over hvor mange adelsmenn du kan utdanne.
* Taper du en adelsmann på verdener med gullmynter, trenger du ikke lage nye gullmynter til den adelsmannen. Den vil bli plassert i din oversikt over hvor mange adelsmenn du kan utdanne.
* Avstanden en adelsmann kan gå sier noe om hvor langt du kan sende en adelsmann på tur. Jo lengre avstand, jo lengre unna kan du sende dem.
* Avstanden en adelsmann kan gå sier noe om hvor langt du kan sende en adelsmann på tur. Jo lengre avstand, jo lengre unna kan du sende dem.

Siste sideversjon per 15. mar. 2014 kl. 19:06

Adelsmann

En adelsmann vil redusere lojaliteten i en landsby, når den blir 0 eller lavere har du fått deg en ny by.

Pris per enhet Befolkning Hastighet Bærekapasitet
Tre: 40000 Leire: 50000 Jern: 50000 Pop.png 100 35 minutter per felt 0

Forskning

Krav: Akademi (nivå 1), Hovedkvarter (nivå 20), Smie (nivå 20), Marked (nivå 10)


På verdener med enkel forskning aktivert:


AngrepsstyrkeAtt.png 30
Generelt forsvarDef.png 100
KavaleriforsvarDef cav.png 50
Forsvar bueskytterDef archer.png 100
Forskningspris: 


Annet

  • På de fleste verdener med pakker vil antall pakker per adelsmenn øke per adelsmann som blir produsert. På noen verdener igjen vil du oppleve at det brukes "faste priser", dvs at hver adelsmann koster èn pakke.
  • Dersom du taper en adelsmann på verdener med pakker, vil du få muligheten til å produsere en ny adelsmann litt billigere.
  • Taper du en adelsmann på verdener med gullmynter, trenger du ikke lage nye gullmynter til den adelsmannen. Den vil bli plassert i din oversikt over hvor mange adelsmenn du kan utdanne.
  • Avstanden en adelsmann kan gå sier noe om hvor langt du kan sende en adelsmann på tur. Jo lengre avstand, jo lengre unna kan du sende dem.